пятница, 25 июля 2014 г.

Привітання з днем народження в прозі

У твій День народження хочу тобі побажати, щоб ти і твоя сім'я ніколи не хворіли, як і у всі віки - здоров'я - це основа основ. А ще я бажаю, щоб збулося все, що тобі вже побажали до мене. Ще хочу сказати, щоб у тебе назавжди збереглися ті якості, за які я тебе поважаю, щоб ти не мінявся (не змінювалася), залишаючись таким (такий) який ти є.

*******

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю щастя, радості, достатку, здоров'я, здійснення найпотаємніших бажань. Нехай тебе завжди зігріває щастя і любов.
*******

Голосові поздоровлення з днем ​​народження - кращий спосіб привітати іменинника


В одній притчі, описаної письменником Кафкою, розповідається про чоловіка, який стояв перед відкритими воротами і ніяк не наважувався увійти в них, оскільки біля них стояли мовчазні сторожа. Чоловік думав, що вони ніколи не пропустять його. Минув час і ці ворота закрилися. Тоді один з охоронців сказав чоловікові:
- Дивак, ці ворота були відкриті спеціально для тебе, і тільки тебе ми мали пропустити в них.
Бажаю тобі, щоб ти ніколи не боявся (боялася) входити у свої ворота і ніколи не упускав (пропускала) свій шанс.
*******

Поздоровлення в прозі
Вітаю тебе з Днем народження! Побільше тобі сонця, любові, щастя, тепла і радості. Нехай це банально, зате від усієї душі! Спасибі тобі, що ти у нас є!
*******

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб твій корабель «Мрія» приплив до пристані «Щастя».
*******

У твоє свято бажаю тобі, щоб фортуна супроводжувала всі миті твого життя і допомагала у скоєнні самих неймовірних задумок. Цінуй своє щастя і шукай нові горизонти, адже, хто шукає, той завжди знаходить!
*******
Поздоровлення в прозі з Днем народження, ювілеєм і іншими святами

На 80-річчі Вінстона Черчілля один фоторепортер запитав у ювіляра:
- Я сподіваюся, містер Черчілль, що Ви дозволите мені і в день сторіччя сфотографувати Вас.
- Що ж, - відповів Черчілль, - у такому випадком Вам доведеться ще двадцять років добре піклуватися про своє здоров'я.
- Хочу сказати винуватцеві торжества, що я готовий довгі роки піклуватися про своє здоров'я, аби отримати можливість вітати його на 100-річному ювілеї. Здоров'я, щастя, довголіття тобі дорогий наш іменинник.
*******

Вітаю тебе з святом! Бажаю, щоб твоє життя було безхмарним,
як небо над найпрестижнішим курортом, повної, як глечик сьогодення кавказця,
довгої, цікавою і насиченою, як серіал «Санта-Барбара». Нехай твої очі завжди світяться від щастя, наче полярне сяйво над полюсом. Щастя тобі, довголіття і любові.

Комментариев нет:

Отправить комментарий